IngatlanAngyal

Rólam

2020. március 08. - M Éva

Magyari Éva vagyok, az IngatlanAngyal.Ingatlan eladási tanácsadó. Eredendően közgazdász.

ingatlanangyal.jpg

Hogyan is kezdődött?

Egyszer volt, hol nem volt… A legrosszabbkor, 2008-ban kezdtem el árulni     gyönyörűséges, fagerendás, különleges házunkat. Az eladására családi okokból kényszerültem. A válság utáni keserves években sikertelenül próbálkoztam. Először gondoltam, eladom egyedül. Miután hosszú ideig nem sikerült, az egyik nagy ingatlan közvetítő céggel kötöttem szerződést az eladásra. Aztán megint évek teltek el, de sem én, sem az ingatlanközvetítő nem tudtuk eladni. Az árból is engedtem már, de a siker csak nem jött.

Hat évvel később, 2014  őszén, egy napon belém nyilallt Albert Einstein mondása: „Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen.” Miért gondolom, hogyha sok éven keresztül ugyanúgy próbálkozom, ugyanazzal a módszerrel akarom eladni a házamat, akkor majd egyszer más lesz az eredmény, és eljön a siker?

Ekkor indultam el az úton, hogy megtanuljam, mi a sikeres ingatlan eladás titka.

Elhatároztam, utána járok ennek. Tudtam, az elemek bizonyos részét már ismerem, hiszen az üzleti szemléletet nem kellett tanulnom multinacionális cégeknél eltöltött vezetői tapasztalatom és tanulmányaim miatt. Az se volt kérdés, hogy a marketing, és ennek részeként a hirdetési szöveg, a fotók és az alaprajz elengedhetetlenül szükségesek. Az ügyfél-központúság, így az érdeklődők, vevők magas színvonalú kiszolgálása több évtizede munkáim révén természetes hozzáállásom. Ha nem a válság utáni években vagyunk, és nem egy különleges ingatlanról lett volna szó, akkor valószínűleg a meglévő elemek segítségével már rég eladtam volna. De azokban a nehéz években még kellett valami plusz….. 

Miután felfedeztem és megtanultam ezt a pluszt is, sikeresen eladtam házunkat, annyiért, amennyiért szerettem volna, majd a kialakított módszeremmel több családi ingatlant is értékesítettem. Ekkor elhatároztam, hogy mindazt a tudást, ami egy sikeres ingatlan eladáshoz szükséges, megosztom, átadom és megtanítom másoknak is.

Ezért jött létre az IngatlanAngyal: hogy az ingatlan tulajdonosokat hozzá segítsem ingatlanuk sikeres eladásához.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlanangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr3715511178
süti beállítások módosítása